Theophontes – De vleugeljaren.

Querulijn Xaverius Markies de Canteclaer de BarneveldHet is wat om een blog te beginnen. Ideeën spoelen door verroestte hoeken van mijn brein en zijn op zoek naar een uitlaat. Voor een tijd was het goed en wel om van tijd tot tijd wat te spuien op blogs zoals Scienceblogs, Freethoughtblogs en Carlito Ergo Sum. Het gaat op deze sites vaak om lange discussies over dingen die dicht aan mijn hart zitten. Met veel interactie komt een langzame transformatie bij mijn denkraam teweeg en een overwinning over  de verlegenheid die ik zo vaak voel als ik mijn gedachten in publieke fora ontbloot. Naar een jaar van meevaren lijkt het wel tijd om mijn eigen weg in te slaan en een blog te beginnen.

Verder werd ik door een cyberongeluk (het verlies van de databestand) mijn nest op CES uitgekipt. Mijn voormalige commentaar op dat site verdween in flarden van stof en veren en ik vind mijzelf weer in de startblokken. Geen verschoningen meer, ik moet zelf beginnen te schrijven en bloggen.

Om op gang te komen ga ik voor de eerste paar posten een bietje op CES leunen. In plaats van zelf onderwerpen te verzinnen ga ik proberen om mijn vroegere reacties op een paar van de posten daar opnieuw op te schrijven – als training voor de groot sprong …

About theophontes

Some ideas to cavort with.
This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

One Response to Theophontes – De vleugeljaren.

  1. Carlito says:

    Way to go, Theophontes. Wilkommen an Bord!

Leave a Reply

